Det kaosar

Med en dag kvar till musikalen och hälften sjuka i influensa och annat skit så börjar det bli lite kaos. Önskar jag var uppe på fötter och kunde fixa allting med tyvärr kan jag bara kommunicera via min mobil och det är inte så värst effektivt.
 
har tillbringat min dag framför datorn och kollat på film, bloggat och letat efter ett par Levis shorts till sommaren. Craving alltså! Skulle vara så bra om jag fick tag på några till ett billigt pris innan jag drar iväg till Japan. Eller så köper jag ett par där.
 
Kan inte fatta att jag blir så stressad bara genom att sitta i min säng och inte göra någonting. Dålig vana!
 
 

Era kommentarer

Super fin tröja :)

2013-03-13 // 17:45:47
» Solin

Sv: Jaså, vilken av dom? :)

2013-03-13 // 19:56:01

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!

2013-03-13 // 23:25:07
» julia

snygg!

Svar: Tack desamma
Aina Miyagi Magnell

2013-03-19 // 09:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback