Depp

Jag blir inte bättre. Halsflussen vill verkligen inte lämna! Har haft det i snart en vecka och det blir bara värre. Fick byta penicillin för förra funkade inte, är på andra dagen med det nya. Om jag inte är bättre imorgon måste vi ställa in resan Japan.

Jag är så jävla frustrerad och arg för att det inte blir bättre! Har längtat till Japan så sjukt länge. Vill bara bort härifrån. Äckliga Sverige och alla sjuka människor.

Om det går som planerna så åker mamma, pappa och Hugo imorgon till Japan. Har ett nationellt prov jag måste närvara på (trots att jag håller på att dö av smärta) så jag åker själv på torsdag. Tills dess måste jag ju blivit bättre! Om inte penicillinet funkar borde ändå min kropp ha kämpat emot tillräckligt då.
Dock har pappa och Hugo också blivit sjuka, inte i halsfluss. Så nu är hela resan osäker. Fan! Har aldrig varit sjuk såhär länge förut.

Det enda jag kan göra nu är att tänka framåt och längta efter den tid som kommer när min hals slutar riva, skrika, slita, mörbulta och tortera mig. Förhoppningsvis är det snart!

Död åt världen, hejdå!


Era kommentarer

Men usch för halsfluss :( krya!

2013-03-18 // 08:50:12
» Elli

Du kommer bli bättre ainis!<3333
Aj lav ju

2013-03-18 // 11:52:50
» Frida

sv: Nej vad tråkigt! Krya på dig!

2013-03-18 // 13:30:43
» Hanna

Jag hade halsfluss och det blev bättre med penicillinet, men så fort jag slutat ta det kom det tillbaka. Har fått nytt penicillin nu.

2013-03-18 // 16:42:18

SV: ohnej, stackare. Krya på dig!
Min vecka har varit ganska bra. Hur mår du idag då?

Svar: Tack du! Tror det är lite bättre. Hoppas hoppas!
Aina Miyagi Magnell

2013-03-18 // 18:03:24

sv: Haha åh, samma här!
Men jag ska bli bättre på det. :}

Svar: Dags att börja bjuda på sig själv då ;)
Aina Miyagi Magnell

2013-03-19 // 00:46:30
» Sofie

Stackare, inte roligt med halsfluss! Hoppas att du blir frisk snart! Hoppas att ni får åka till Japan ändå! Krya på er! <3

Svar: Nej, det suger! Jag hoppas verkligen jag blir frisk...Tack finis
Aina Miyagi Magnell

2013-03-19 // 08:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback