Även en student har råd

Var på outlet idag och har för första gången (typ i mitt liv) köpt mer en 3 plagg på samma gång. OMG! Yoloswag!
Fick med mig ett par Levi's shorts 501or som kommer bli helt underbara i sommar, ett par svarta jeans kan aldrig bli fel, ens oversize jeansjacka (så 2012 men vem bryr sig) och en Ralph Lauren vårjacka som är så satans snygg så jag vet vart jag ska ta vägen! Den är helt fläckfri (dock är den vit så snart kommer det nog några fläckar, gud vad kul jag är). Fick den för halva pris för jag är så söt. Haha om det ändå vore så bra! Jaja, halva pris var det i alla fall. Fullträff!

Saknar min klass oändligt! Har inte träffat dom på snart 1 månad. Helt sjukt. Ett halvt sommarlov liksom. Har varit sjuk så länge och nu är jag i Japan.
Dom är bäst! Finaste jag vet!

Era kommentarer
» Elli

Pusssssss

2013-03-25 // 13:30:48

Hej AIna, skulle du kunna ändra min presentationstext snabbt?

2013-03-25 // 21:28:05
»

Svar; Följer dig nu och blev nummer 28, säg till när du lagt till mig :)

2013-03-28 // 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback