160313

Jag förstår inte varför mina halsmandlar fortsätter att envisas med att vara svullna? Det blir bara värre och värre trots att jag har tagit penicillin i fyra dagar nu. Ligger i min säng och kan knappt svälja mitt egna saliv men godsaker går alltid ner!
Tröstar mig genom att läsa om andra som har haft värre halsfluss än mig haha! Det ser dock så jävla äckligt ut.
 
Imorgon ska jag sjunga live från Friends Arena.
Kl 15:24 (notera 24) kommer jag gå in på isen inne i arenan och sjunga nationalsången tillsammans med tio tusentals åskådare och kanske några hemma i tv sofforna. Kommer bli riktigt mäktigt! Får bara hoppas att det inte blir ännu värre imorgon.
 
Det som är så irriterande är att jag mår bra och känner mig frisk men så fort jag ska svälja, dricka eller äta gör det så sjukt ont. På sista tiden gör det ont konstant, inte så man ska klaga, men det känns liksom. Det är också obehagligt att prata för tungan täpper igen svalget eftersom det är så svullet redan.
 
Långt inlägg med massa klagan. Hoppas ni har det bättre!
 

Era kommentarer

Vilken upplevelse
Jag hörde dig, du var jätteduktig. Grym röst du har

2013-03-18 // 09:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback