Världens bästa

 
Många säger att dom har världens finaste bästavän.... Men dom har fel! För den som har världens finaste bästavän är jag. Eleonora är en gudagåva! 
Jag har haft 4 helt underbara dagar fyllda med skratt. Jag har skrattat så mycket så jag blivit hes! Haft många emotionella stunder då kärleken bara flödar. Vi kan ha så underliga stunder ihop... Som när vi låg i våra sängar i säkert en timme och bara lyssnade på klassisk musik eller upprepar varje replik i "Jiddra inte med Zohan". 
Ett gott skratt förlänger livet sägs det. Jag är nog odödlig!
 

Era kommentarer

Härliga bilder :)

2013-07-17 // 15:56:36
» Hanna

Den första bilden, asså herregud så söt ^^

2013-07-18 // 19:04:46
» Elli

ÅH HJÄRTIS ÄLSKAR DI ME!<3 <3<3

2013-07-20 // 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback