Härlig sommardag

Jag älskar när man sitter i bilen och spotifylistan spelar högt i högtalarsystemet, håret är nytvättad och kroppen nytränad. Varför händer inte det oftare? Jo, för det är sällan jag tränar haha!

Idag var en sån dag! Jag och pappa åkte till gymmet, han för att simma och jag för att styrketräna och springa lite på löpbandet. Efter en timmes träning (helt makalöst skönt) tog jag en dusch och mötte upp pappa utanför. Först åt jag en sen sushi-luch och sen åkte vi till Bauhaus för att köpa en gräsklippare. Det enda som saknades, kom jag på nu, var fönsterrutorna som vi inte hade vevat ner. Attans! Det får vi ta nästa gång.

Hade på mig min nya kjol från American Apparel idag. Den matchade jag med min blommiga top/bustier från BikBok


Era kommentarer
» Lina

Åh så härligt!
En fråga; vem har gjort din design? Skulle behöva en ny!

2013-07-06 // 23:06:14

Det är så underbart med träning!

2013-07-07 // 01:06:28

Det är en riktigt härlig känsla! :)

2013-07-07 // 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback