Underlandet

Jobbar just ny stenhårt på en musikal med min klass som jag regisserar. Haha "regisserar"! Det gör stora framsteg faktiskt. Går ju på AF (Adolf Fredriks musikklasser) så sången sitter ju men dans och teater behärskar ju inte alla, därför är jag så grymt imponerad över mina klasskompisar som sätter koreografi och manus som jag gjort tillsammans med mina kära vänner Clarice och Fredrik. Idag har vi ett lågt rep då vi ska försöka sätta alla scener med manus i och koreografi så jag håller tummarna. Själv är jag på väg till min sångpedagog för tillfället så jag tror Clarice har tagit över mun regissörs roll. Grymt!
Fattar inte riktigt varför vi tog på oss ansvaret att regissera, koreografera och sätta manus till hela musikalen... Riktigt överambitiösa är vad vi är, men det är kul som fan! Kommer ha två föreställningar i Mars och vi har lite kvar att jobba på men det fixar vi! Det är ju trots allt 1 månad kvar. Fast nu lät 1 månad sjukt lite...
Det kommer i alla fall bli riktigt kul att se resultatet. Kunna stå och se föreställningen och tänka "det här har vi åstadkommit". Riktigt vad mäktigt


Era kommentarer

sv; tack så mycket!! omg fett coolt att vi har samma namn :D

2013-02-07 // 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback