Fredagkväll

Vet att det är lördag idag men kände att jag ville dela med mig av min så annorlunda fredagkväll!
Det blev en mysig kväll tillsammans med min underbara familj. Mycket skratt blev det! Min lillebror Hugo hade väldigt kul min min Ipad mini och kollade på klipp på youtube när jag sjunger och dansar. Förstår inte riktigt vad som var så kul, men han var glad! Och när Hugo är glad är alla glada. Ungefär så. Om han inte är på jobbigt glatt humör för då orkar man inte riktigt.
 
Sen blev det fredagsmys i form av hemgjord pizza, godis och Skyfall. Hade inte sett den tidigare, men hört att den är bra. Det var den! Riktigt bra faktiskt. Tyckte dock Ola Rapace (som förövrigt växte upp i Tyresö där jag bor) var lite vilsen i filmen. Men ganska coolt ändå!
Det är dok lite synd att alla superkomplicerade tekniska prylar är borta, för det var ganska ballt. Men nu är allt förstås mycket mer stilrent och snygg och det ger jag cred för. Tummarna upp alltså för Skyfall!
 
 
 

Era kommentarer

SV: Följer dig med. <3

2013-02-23 // 11:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback