Försenad frukost

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så vill jag förändra hela min design. Det går framåt med långsamt. Så ni får acceptera röran här just nu och ha tålamod. Det kommer nog ta ett tag innan jag får det som jag vill.
 
Har fått kommentarer om att bilden i mitt förra inlägg inte syns. Det ska jag självklart fixa senare idag. Just nu är jag lite stressad över design osv. Ska dra till dansen snart så måste fixa alla saker dit och göra lite slutgiltiga förändringar så det inte ser ut som ett bombnedslag här. Senare ikväll ska jag iväg och sjunga hos Elsa. Hennes mamma fyller år så vi är ett gäng underbara vänner som ska sjunga för henne! Grattis på födelsedagen får man väl säga.
 
Tog lite bilder på min frukost imorse. Har fått lite inspiration och lust att fotografera igen. Kanske tar med mig kameran till Elsa så ni får se. Ha en underbar dag i detta snötäckta land

Era kommentarer

Fn blogg:)!

Svar: Haha lol tack Sofie :)
Aina Miyagi Magnell

2013-02-09 // 13:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback