Ni är helt amazing

Min klass drar till Mallorca om 5 dagar! 5 DAGAR! Det är ingenting. Det kommer bli så fruktansvärt-totally-amazing-fuckedup-underbart-minnesvärt-galet att jag håller på att brista av taggning! Asså det är helt sjukt. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och nu knyter vi ihop alla våra upplevelser med en Spanien resa. Finaste slutat jag någonsin kunde tänka mig. Jag dör vad lycklig jag är just nu.
 
Sola, bada, prata, skratta, gråta, mysa, äta dagarna i ända. Kommer aldrig glömma mina underbara klasskompisar. De bästa man kunde önska sig! Även om det inte verka så vissa tillfällen. Hade inte brytt mig om vi åkt till Grönland eller Angola. Vi har det alltid bäst. Utan dom hade jag inte varit den jag är idag. Bryr mig inte om hur klyshigt det låter för det är faktiskt sant.
 
Ni är det bästa jag vet. Vi kommer rocka Mallorca. Aldrig haft det bättre. Kärlek till er.
Oredigerade bilder

Era kommentarer

sv: Tack så mycket! Mobilbilder är lite charmigt ibland x

2013-04-13 // 22:12:51

Sv: tack!!
Men va härligt, njuuutt!!

2013-04-14 // 00:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback