Men utsikt över havet

Vi har faktiskt fått tag på Wi-Fi så nu skriver jag från balkongen på Mallorca. Detta är helt underbart! Över all min förväntan. Havet är klarblått vädret har varit på topp, jag har blivit smått brunbränd, umgåts med hela min klass och spenderat tid med varje individ. Ätit god mat, fått skavsåt på lilltån, myst på rummet, skjutit upp en volleyboll i ett träd, badat med kläderna på i medelhavet, besökt undervattensgrottor, sjungit på svenska skolan och allt detdär som hör till. Vi har hunnit med så otroligt mycket på bara 2 dagar. Det har gort at dagarna gått väldigt fort och det är synd för jag skulle kunna tillbringa varje vaken sekund till att leva som jag gör nu.
 
Pussar och kramar. Skulle kunna ladda upp några oredigerade bilder om jag får tid.

Era kommentarer
» Julia

åhh , jag vill också åka utomlands !
sv: verkligen !

2013-04-21 // 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback