Looking forward

To the weekend. Jag har inte varit i skolan på 1 månad. Det är ungefär ett halvt sommarlov sisådär. Ligger efter i alla ämnen och har 6 prov och uppsatser sammanlagt som jag måste ta itu med nästa vecka. Kanske kan få flytta upp någon uppsatsskrivning till veckan efter förhoppningsvis.
På tisdag söker jag till Södra Latin! På liv och död.

Den här morgonen har jag fått tiden att gå genom att ta egobilder. Mycket charmigt. Ja, jag driver.

Tack och hej!


Era kommentarer

sv: ja verkligen, det ser så härligt ut! :)

2013-04-06 // 17:15:22

- Åh tack så mycket! Desamma, du är verkligen sjukt duktig på att ta bilder :) Kram!

2013-04-06 // 21:14:50

Fin!!

Svar: Tack!
Aina Miyagi Magnell

2013-04-07 // 18:07:06

Du är verkligen riktigt vacker. och dina bilder, sjukt duktig fotograf verkligen! Har du något speciellt objektiv?

2013-04-08 // 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback