Hemlevererat

Tidigare skrev jag ju om att jag beställt hem min balklänning. Fick ett mail om att den skulle leveras 21 april men gissa vad?
Jag fick den hem levererad direkt till dörren idag! Glad överraskning! Så nu har jag provat den och är supernöjd. Trodde den skulle vara enkel och inte så märkvärdig men det blir nog tvärt om... Klänningen är väldigt lång så det blev ett släp haha! Ganska mycket tyg. Men inga volanger och tyll och sånt amerikanst skit. Ursäkta om ni har köpt någon sån klänning, men det är min åsikt!
Inga bilder, för jag vill inte avslöja något fram tillsa balen.
 
Tjenamors! Ska dra till sångpedagogen nu.

Era kommentarer

Sv: vad härlig! Ja mina dagar har också varit toppen! :)
Hoppas veckan fortsätter bra!

Svar: Å man blir så glad när det r fint väder så min vecka har hittils varit superhärlig
Aina Miyagi Magnell

2013-04-04 // 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback