Händig på morgonen

Har stått och lagat pannkakor nu på morgonen. Tänkte vara hipster och ta bilder och få det se helt fab ut, sen kom jag på att det är mainstream att ta bilder på sin frukost och man ska inte vara mainstream för att vara hipster, så då gjorde jag inte det. Min slutsats är alltså att jag är hipster.

Idag har jag lite saker inplanerat. Ska in till stan för att köpa ett par ljusa jeans och hämta skolböcker. Sen tillbaka hem och plugga. Ändrade lite i designen igår och blev supernöjd, bara det att när jag var klar och hade publicerat ändringarna så var blogg.se kaxiga nog att säga emot mina ändringar. Så nu har designen återgått till det normala.

För långt inlägg för att nån ska orka läsa det. Men det är rätt skönt att kunna fördriva tiden och skiva av sig lite!


Era kommentarer

Fin blogg! Gillar bilderna i sidomenyn, de runda :} mycket fin idé!

Svar: Å vad glad jag blir! Tack :)
Aina Miyagi Magnell

2013-04-02 // 13:06:29

Så himla fin blogg, så fimla fina bilder. Blir ju avis!

Svar: Tacktack!
Aina Miyagi Magnell

2013-04-02 // 15:10:30

Så fina bilder du tar ! :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir :D
Aina Miyagi Magnell

2013-04-02 // 16:01:39

sv: Åh verkligen, älskar det!

2013-04-02 // 16:29:50
» Viccy

Så gott med pannkisar! :>

Svar: Eller hur? Hade varit sugen på det jättelänge!
Aina Miyagi Magnell

2013-04-02 // 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback