Ändrade planer

Tänkte att skolan kanske inte var öppen idag på annandag påsk eller vad det nu är... Åker in imorn och hämtar böckerna istället! Idag har jag Inge fått så mycket gjort.
Var över hos mina kusiner och droppade av några gåvor från Japan, bl.a. den berömda hajmössan som är helt fab! Gick tillbaka hem över isen. Det var fint.

Nu ska jag njuta av tystnaden hemma en stund, sen ska jag renskriva klart geo uppsatsen och kanske spela lite gitarr. Xx


Era kommentarer

sv: tack så mycket! jag blev följare nummer 32, säg till när du följer mig :)

2013-04-01 // 15:04:11
»

svar: tack :)

2013-04-01 // 16:41:08

Vilken fantastisk bild!

Svar: Tackar och bockar
Aina Miyagi Magnell

2013-04-02 // 11:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback