10:51

Idag har jag studiedag. Jag kommer för en gångs skull verkligen göra det som studiedagar är till för.
Jag har skrivit klart geografi uppsatsen och pluggat någorlunda till ekonomiprovet, fysikprovet och gjort de mattetal jag behöver. Nu är det svenska provet, engelska uppsatsen, musikinlämningen och biologinationella som jag inte fokuserat på så mycket. Jag har ju redan pluggat till biologin tidigare och musikinlämningen tror jag jag har gjort klart, haha känner mig väldigt tydlig! Så det kan jag stryka. Svenska provet och engelska uppsatsen borde jag brainstorma lite kring.
 
Det är rätt mycket nu. Känner mig ändå rätt lugn. Få se hur jag känner när jag ska upp 6:15 imorgon bitti...
Detta var ett inlägg som ni tycker är väldigt intressant

Era kommentarer

går du natur?

sv: Tack fina, fina du! :D

2013-04-08 // 13:43:12

aah, jösses vad mycket ni hade att göra! fast kommer ihåg nu att våren i 9an inte var så rolig hehe

2013-04-08 // 13:50:37
» julia

vilken fin bild!

2013-04-08 // 17:48:45

du är sjukt duktig på att fotografera !! :)

2013-04-09 // 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback