Watching you from the heavens gate

Taggar inför min klass soaré (konsert/uppvisning) på torsdag! Det kommer bli så galet grymt så det bara finns inte! Jag och några till var hemma hos Harald idag för att repa på vårt nummer. Jag bara säger att det kommer rocka. Galet! Vi ska framföra (ordet framföra låter extremt tråkigt, behöver någoto mer...) låten "Gloria" av Mando Diao.
En riktigt grym låt faktikst! "Pojkbandet" i vår klass, som består av Harald, Kalle, Marcus och Gustav kommer spela sina instrument + Fredrik som kör loss på fiol. Man kan verkligen inte med ord beskriva hur det kommer bli. När man skriver det såhär låter det så extremt... fjolligt. Typ. Lite irriternade.

I alla fall kommer det bli grymt!
Ska vara med i några nummer till där jag bl. a ska dansa till Euphoria. Det kanske blir några bilder och i värsta fall filmklipp. Får se om de hamnar här på bloggen! Hoppas ju att det kommer vara en och annan systemkamera som fångar häftiga bilder.
Puss på er ♥

P.S min mobilapplikation för blogg.se har börjat krångal. Verkar bara gälla min, så mobilbloggandet kommer inte vara på topp som jag hoppats på. Fångar ju så extremt fina "capturedmoment" bilder och lat som jag är orkar jag inte ladda över dom. Är inte ens säker på om det går, haha! D.S

image description
För att min bror är den finaste som finns!

Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback