Smått panik



ÅÅÅÅH! Nu är mitt sista prov avklarat i 8an. Så jävla skönt. På ren svenska! Det är verkligen en lättnad. En tyngd som släpper från axlarna. Nu är det bara några betygssnack sen är man ute från skolan. Iår ska jag ta in sommaren på allvar. Sista sommarlovet i grundskolan innan man börjar 9an. Så himla panik över det. jag vill verkligen inte börja 9an! Eller jo, att vara äldst kan vara en fördel men jag bävar verkligen för nationella prov och gymnasieval. Vill gärna stanna kvar i grundskolans charm liksom.

I sommar kommer jag ha fullt upp nästan hela tiden. Därför har jag lite smått panik över att sommarlovet kommer gå för fort. För det vill jag verkligen inte! En värsta mardröm.
 Först åker jag ut i skärgården med älskade flickkören, sen återvänder jag för att vara med på Allsång på skansen (tillsammans med Sean Banan). Efter det blir det en massa landställen tillsammans med vänner och tillsist åker jag till Kina med la familia (måste bara meddela att jag har A i spanska, weyo!)

Puss på er♥

Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback